Never let go, never ever.

Sista helgen innan skolan nu då eller? Usch känns så hemskt.. Nästa lov är om sisådär 6 veckor? Får väl stå ut antar jag. Ska ge allt jag har nu i slutet, jag måste.
Idag bara måste jag städa alltså, blir så himla sur när jag bara skjuter upp det hela tiden.. åh!
Imorgon åker jag upp till kullen, mormor och morfar alltså. Varför det kallas kullen? No idea, tror att det är för att det ligger på en ''kulle''? Ironiskt haha! Iallafall, ska dit och passa Nicholas och Sebastian, världens bästa och gulligaste kusiner. Ska även passa Siri och Daisy, världens bästa och gulligaste hundar.
Näe! Om man skulle sätta gång med städningen nu eller? Och sedan få duschat och samtidigt köra hårinpackning? Va rätt längesen haha! Ska försöka få till färgen till ögonfransarna också, första gången så får se hur det går ;) Puss



Har ingen bild på Daisy på denna datorn. Kommer i helgen.

Kommentarer
Tilda

du är redan sjukt vaaaacker anna! :-)



hahah.. söta kusiner.

2012-01-06 22:39:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: