Fredag den 13e, jaja

Äntligen! Hej på er:) Allt bra? Kan dra min ursäkt till att inte bloggat då om ni vill höra.
Efter helgen på kullen förra veckan så söndagen så hade jag ont i halsen på kvällen och om jag ska vara ärlig så tänkte jag på om det kankse kunde vara halsfluss igen? Fast skämtade mest om'et. Ja där fick jag för det. Började spy på måndags morgonen och fick feber, ont i huvet, mer ont i halsen osv. Ebba kände likadant, minus spyorna. Så det vart ju bara att ta sig till doktorn dagen efter och det visade sig att både jag och ebba hade, eller har(?), halsfluss. Ja men det var ju roligt! Sista dagen på lovet i höstas och sista dagen på lovet nu. Halsfluss en gång till innan okober så kanske jag får operera halsen, skoj!
Nää men så illa blir det väl inte. Mår hyffsat bra nu också, ätit frukost idag till&med! Helt otroligt nästan!
Som om att det inte skulle räcka med halsfluss så blev jag förkyld igår också, kunde inte andas genom näsan hela natten och munnen vart öppen eftersom att jag hade ont och inte kunde svälja så min kudde vart nerdrägglad när jag vakna, mmhmmm nice.
Nu har jag iallfall duschat så det blev översvämning över hela badrumsgolvet, hahah alltså åååh detta händer bara inte! Men nu är det fixat med massa handdukar, det gick ju bra.
Har fått städat mitt rum idag också, så det är alltså riktigt rent hemma hos mig idag för en gångs skull! :)
Näe nu tänker jag gå ner och bara njuta av att det är Fredag, puss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: