Jag har världens bästa släkt, for real. Jag älskar er så otroligt allihopa.

Vann inget på bingolottot i torsdags, nån som är förvånad? Haha!
I fredags vart det tidig morgon, fick gå upp halv 8 för att sedan åka till smögen för att bada med alla kusinerna, så himla mysigt vart de. Efter det drog alla till en restaurang och åt, helt okej mat alltså, låg precis vid havet också, så sjukt fint ställe. Måste bara älska skärgården.

Denna kväll har bara gått åt till att kolla på filmer, första filmen vart nog den bästa filmen jag någonsin sett alltså, så sjukt bra! Minns inte vad den heter, vart nått långt.. Men säger till imorn när jag ändå måste gå ner för att käka frukost, kollar vad den heter då med, och kommer förmodligen kolla på den igen, haha.
Dom två andra filmerna kollade jag på tillsammans med Ebba och Hanna, först dirty dancing och sen she's the man. Bra båda två, men somsagt... Ingen film slår någonsin den första jag kolla på tillsammans med mamma Ebba och Hanna, hih.


Kommentarer
Tilda

vill gärna se vad de är för film som var så bra :')

2012-01-03 14:28:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: