Kullen

Hej på er, hur har ni haft det idag? Inte lika stressigt som jag antar jag? Haha!
Mamma kom in och väckte mig vid 11 för att säga att säga att dom åker till Göteborg nu, visstvisst liksom också somnade jag om igen. Vid 1(?) Kom ebba in och väckte eftersom att morfar och Sebastian skulle hämta oss vid 15.00 men somnade tyvärr om där också. Vid 2 kom hon in igen, om jag minns rätt, och väckte mig, och då alltså! Då fick jag bråttom. Morfar skulle komma om en timma och jag skulle packa, städa, fixa mig, äta nått osv. Men visst hann jag! Tur för mig att han kom 20 över, det vart min räddning liksom.
Men nä! Visst mår jag bra iallafall! Mycket bra till&med! Förmodligen för att jag är med världens bästa syster som jag älskar mest i världen och med Nicholas och Sebastian plus att Siri och Daisy är här. Så himla nice, går inte att beskriva hur mycket jag tycker om er.
Dom andra sitter i TVrummet och kollar på Vasa grejen, det där skeppet. Sebastian verkar ju älska det iallafall =) Ska man gå och joina dom kanske? Känner mig så himla tråkig som sitter här..
Ha en fin lördagskväll, take care of you♥


Kommentarer
Ebba

Jag älskar dig mer än allt annat och det vet du, det finns inget vackrare än du i mitt liv mitt hjärta<3

2012-01-08 19:17:59
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: