Försöka få iordning på mig själv

Snacka om slappardag, bara gått åt till att kolla film (smurfarna igen haha), duschat och ätit typ. Men skönt det också, man behöver ju inte vara hyper varje dag!

Imorgon ska jag försöka få ''iordning'' på mig själv, ska försöka hinna med att sola, köra en anisktsmask och förhoppningsvis(!!) färga ögonfransarna, dessutom bara MÅSTE jag städa mitt rum, bädda rent osv. Ska verkligen bli jätteskönt att få det gjort.
En annan sak som jag börjat fundera på är att färga håret brunt! Har alltid vart ''emot'' att färga mitt egna hår brunt, känns som att jag ska vara blond liksom, att det bara verkligen ska vara så. Men nu börjar min utväxt bli så mörk så det är nästan ingen ide att färga det ljust längre, måste färga det så ofta då om det inte ska bli fult, och om jag färgar ofta så blir det slitet, inte det första man vill precis.
Har inte alls bestämt mig eller så, bara en intressant tanke! Kanske tycker annat imorgon? Vem vet?
Vill liksom inte slinga mörkare eller så, nepp! Antingen eller!

Ungefär samma färg som Lindsey hade jag tänkt, snyggt va? :D

Just nu har jag typ tredje från vänster, sen blir det isåfall första från vänster! :)
Men somsagt, inte bestämt nått alls än, men nästa gång jag bokar klippning så färgar jag antingen ljusare eller mörkare! ;)

Kommentarer
Tilda

alltså jag vet inte om du skulle passa i de.. fast jag tror nog du skulle göra de!

fast att du är grymt fin i blond.. men de går ju kanske någongång att få tillbaka din vanliga hårfärg om du skulle hata den bruna färgen, men prova du! :D

2012-01-05 12:29:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: