Me and my drum ♥

Jag vet exakt varför jag inte har uppdaterat på ett tag.
Igår hann jag helt enkelt inte, tänkte väl inte på det så mycke heller. Jennifer va här ett tag och sedan fick jag byta kläder och fixa mig lite till bowlingen på kvällen. Kan ju även berätta att jag vann över Sarah och Olivia eftersom att det var dom jag va i lag med ;) Mycket trevlig kväll va det allt :)
Gick och la mig nästan direkt när jag kom hem, orkade inte sitta uppe. Kollade inte ens på Let's dance igår. Inte för att jag tycker att det är speciellt roligt men det är de jag brukar kolla på, det finns ju trorsallt inte så mycke annat att kolla på på fredagar.

Idag va det ju cup på orust. Gick inte precis så jag hade hoppats på, dom flesta lagen va äldre än oss, och nej det är ingen ursäkt. Är ändå skönt att det är över efter dom timmarna som va. Behöver inte säga nått mer om det just nu.

Jag är iallafall äntligen hemma, har vart framme vid boström och köpte godis. Heh..
Lyssnar på världens underbaraste musik just nu. Ett liv utan musik är inget liv.

''Den här borde absolut vinna. Den enda låten som har en chans att slå utomlands. Det här är så olikt ngt Sverige skickat, just därför borde verkligen alla som vill att Sverige ska ha en chans, rösta på denna. Hoppas folk fattar det!!''

Hittade kommentaren på youtube. Kan inte göra annat än att hålla med.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: