Earth Hour 2011 ♥

Hela Ebbas rum är klart nu! :) Blev klart idag efter att golvet va lagt. Blev faktiskt riktigt snyggt, snyggare än vad jag trodde att de skulle bli :) Det är helt vitt med typ beige/grått golv. Vi åker antagligen till Ikea imorgon för att köpa ny garderob. Who knows. Nu är det bara mitt rum som står på tur, jag och mamma fixaar antagligen iordning det när vi är själva hemma i två veckor jag och hon. Kommer bli nice :)
Vill ni veta mer om Ebbas rum så kan ni ju kolla hennes blogg www.ebbalouise.blogg.se, gissar att hon har skrivit lite mer om det där.

Sitter i ebbas rum med hennes dator just nu. Orkar inte hämta min egna plus att hon är i duschen just nu så jag kan ju likaväl passa på.
Solade faktiskt lite förut -som jag sa att jag skulle göra-. Inte för att det gjorde så stor skillnad på mig men de va ju riktigt härligt iallafall :) Längtar tills vi åker till Skåne och därefter Stockholm. Då kan jag sola hur mycke jag vill. Iallafall i skåne. I Stockholm blir det nog mest shopping. Jaja..

Om en kvart ungefär är det ju Earth hour, så himla mysigt faktiskt. Ljus och sånt går ju likabra som lampor i taket. Det går tillochmed bättre eftersom att det är mycket mysigare med ljus nu på kvällen, hehe :) ♥





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: