Sun in my pocket

Steg upp ur sängen för drygt en timmasen, har iofs inte sovit hela tiden, la mig med datorn. Slappt.
Har fått på mig lite kläder och har till och med hunnit plugga på morgondagens inlämning. Slipper att göra den ikväll nu woho. Håller på att plugga på kristendom's grejen som är tills tisdag, har pratat om den innan. Det står olika saker på en och samma sida (?) Eller så är det kanske helt enkelt jag som inte fattar? Hhmm.. ne. Får försöka hitta nån sida som stämmer.

Vid 5 så blir det träning i hjärtum, vilket är väldigt bra för då händer det ju iallafall någonting och dessutom är det kul att träna, speciellt ute som det är idag. Jaja nu ska jag sluta tjata och fortsätta med mitt. Vi hörs sen kompis.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: