Put my hands up in the air

Fick gå hem i detta väder, disgusting. Finns iofs både för- och nackdelar med detta väder. fördelen är väl att snön försvinner fortare, nackdelen är att det enda som finns kvar är slask plus att det är blött överallt.
Är så himla trött på detta nu!

Nått annat jag är trött på är folk som säger att Justin Bieber är bög, att han sjunger dåligt osv.
För det första så kan han inte vara bög, han är tillsammans med Selena Gomez för er som har missat det. Och dessutom, vad spelar det för roll om han nu hade vart det? Herregud lägg av. Det blir ni som framstår som idioter. Ni som inte vet vad bög är kan ju söka på google eller slå upp det i en ordbok. Grow up.
För det andra så säger folk att han sjunger dåligt. Hmm.. hur menar ni då? Om han hade sjungt dåligt så hade han inte haft några fans, han hade inte varit artist och inte fått skivkontrakt. Visst att man inte gillar hans låtar eller så, jag lyssnar heller inte på dom så ofta och jag är verkligen inget fan utav honom. Men jag tycker ändå att man kan försöka tänka till lite. Alla har olika smak på musik, vilket är väldigt bra eftersom att det inte hade varit så roligt om alla satt och lyssnade på Bon Jovi året om tillexempel. Hade blivit lite tråkigt. Men att säga att nån är bög/sjunger dåligt när den inte ens gör det.. där går gränsen för mig. Det blir bara så töntigt. Det säger mer om er än honom.



''As much as I'm NOT a crazy Bieber fan, I have to admit he's got a lot of talent for how young he is. Thumbs up, Justin!''

''As soon as he started to sing i hit the like button lol :) i love this song this just shows that haters dont matter to him, and that what doesnt kill him makes him stronger. And THATS inspiration and talent were viewing right here. :) God Bless and nice video''

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: