Only the good die young

Yes! I'm back. Almost.
Lyssnar på musik och chillar just nu, Glee Cast. Typ världens bästa. Musik är bäst i världen. Chilla funkar ockå, jag ska chilla i resten av mitt liv. Allright.

Jag suger på att uppdatera, händer inget speciellt i mitt liv just nu så därför har jag ingenting roligt att skriva om. Men jag lever väl på som alla andra och jag tar dagarna som dom kommer. Inte så mycke mer än de.
Idag ska jag iallafall träna, ovanligt? inte så.
Om ni vill höra ''nyheter'' osv så kan ni ju läsa nån annans blogg, läsa tidningen eller kolla på nyheterna. Det får man nog ut mycke av. I'm with you, my blog is boring. För det mesta iallafall. Hade inte följt denna bloggen om det va nån annans. Är inte så bra på att blogga men känner inte att jag behöver bli bättre på det heller eftersom att jag själv inte behöver läsa den, ni gör det ju så bra åt mig :)
Nog om det, ska hitta på nått skoj nu. Det är ju så fint väder idag, nice :) Iofs fortfarande för kallt för att sola i bikini, men man får vara glad för det man har, inte sant?


Japp, jag är helt medveten om att ljudet suger och att
kvalitén är långt ifrån den bästa men höj och se glad ut. Peace

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: