Just like that

Kom hem från träningen förut, har precis duschat och nu sitter jag och kollar runt lite och försöker hitta ''information'' om Thanksgiving. Nån som har hört om de? Inte jag iallafall, inte fram till nu.
Har det tills imorgon, ska veta lite saker om Thanksgiving osv. Det jag vet just nu är att det håller till Torsdagen 24 november, fredagen efter heter typ Black friday (nått liknande) och det är en shopping dag, kind of. Det är nått julhandlande. De va nån religös grej från början men nu firar man det för att vara snäll, nått sånt. Man äter kalkon (bland annat) och vissa ber innan maten. Hhmm.. det är allt jag kommer på just nu. Kommer förhoppningsvis klara mig imorgon.



Tycker att det har en blandning mellan påsk och jul. tss.


Dagens ♥ är ju Olivia och Fanny, utan tvekan. Jag älskar er båda två nått så enormt, hoppas ni vet de<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: