Påväg hem med tåg! Trodde jag

Efter en lång dag i malmö med shopping (köpte 2 par short, ett linne och ett par solglasögon) tänkte jag ta mig hemåt, satte mig på tåget och de började åka, åkte i 5 minuter ungefär sen stannar de åså säger dom att de står ett tåg ivägen, vi väntar i typ 10 minuter sen säger dom att vi måste åka tillbaka till stationen i malmö för att tåget som står i vägen är trasigt så dom kan inte flytta på de. Iallafall, fick åka tillbaka till stationen och gå av där, dom sa att vi skulle ställa oss utanför för dom hade beställt ersättningsbussar, stog ute och frös och väntade på bussen en och en halv timma, när den väl kom så gick alla in men så fick alla inte plats och man fick inte stå upp så jag fick gå ut igen, stog och vänta ett tag till för dom sa att de skulle komma fler bussar men de kom inga så vi fick ta taxi ända från malmö till ystad, är iallafall påväg hem nu. Skittrött också. Skulle igentligen vart hemma senast halv 8 men är hemma lite över 9 istället, men vad ska man göra? De va min dag idag, nu ska jag hem och käka. Ha de

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: