Påväg hem från Skåne

Två veckor i skåne avklarat. De har regnat hela tiden, bra en solig dag? Trots de så har de vart jätteskoj och besöket från frankrike va hur snälla som helst, kommer sakna allihop, men vi får väl va och hälsa på dom i frankrike nästa år :) I onsdags var jag och mamma inne i ystad, jag köpte ett linne, en tshirt, en kofta och två par jeans. Nått som jag har användning för iallafall. Jaja, jag är påväg hem till lilla edet igen nu, tyvärr. Har vart och släppt av mamma i ystad eftersom att hon ska ta tåget därifrån till malmö och imorgon drar hon vidare till tyskland. Iallafall så är jag och pappa påväg hem själva nu. När jag kommer hem så måste jag börja tvätta och packa om eftersom att jag har match imorgon och på söndag tidigt på morgonen drar jag till danmark för att spela fotbollscup. De ska allt bli skoj :) Hörs nog när jag kommer hem, om jag hinner. BB

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: