Nån är hemma, wohooo?!

Kom hem sent igårkväll så skrev ju inget, orkade liksom inte för jag gick och la mig med nästan en gång.
Har haft så himla roligt denna veckan, ni anar inte! Fotbollen gick rätt bra, kom på 17 plats av typ 60 lag, åkte ur i A slutspel så jag är allt rätt nöjd ändå :)
Har ju såklart haft riktigt kul utan fotboll också, tack vare tjejerna! Ni är bäst!
Nu taggar vi Eskil istället :) Drar dit på torsdag men det varar inte så länge så åker hem redan på söndag, men de ska allt bli bra! :)

Själv har jag inte tagit så många bilder eftersom att jag inte hade kameran med mig, har tagit några med iphonen men har inte hunnit lägga över dom på datorn än, får fixa det senare. Ni får nån bild av invigningen lånad från google sålänge plus två klipp från youtube, enjoy!




Kommentarer
tilda

Guuutt att du haft de bra! :)

& grattis :D

2011-08-01 10:40:08
URL: http://ttiildaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: