Rubrik

Har bokstavligt inte hunnit skriva nått på bloggen idag vilket ni kanske har sett. Har haft fullt upp hela dagen idag faktiskt.
Gick upp och åt frukost vid tio om jag minns rätt. Efter det fixade jag mig snabbt, tog bara på mig kläder och borstade tänderna osv. Tog med mig datorn ner till soffan för att sitta där och skriva ett inlägg här, hann inte så mycket längre än att sätta på datorn för farfar hade skickat bilderna från danmark till datorn där uppe så jag gick upp och kollade på dom. Sedan på nått vis så började vi i familjen prata om att börja 'renovera' trappan, eller renovera och renovera.. ta en färgskrapa och ta bort skummet med och sedan slipa den och tillslut måla den vit. Jag och Ebba hade ju inget annat för oss just då så vi kunde ju lika gärna börja, varför inte liksom? Så vi började fixa och skrapa med färgskrapan. Det var riktigt kul faktiskt :) En stund iallafall ;) Blev lite jobbigt efter ett tag men lite skillnad blev det ju allt. Kommer nog bli riktigt snyggt när allt är klart :) Jag tröttnade snabbare än Ebba så jag stack ut i köket och hjälpte mamma med maten istället.
Efter att jag hade lagt in potatisgratängen i ugnen så spelade jag och mamma nån form av monopol. Ebba va med en stund fast det gick ju inte riktigt som alla ville att det skulle gå, haha ;)
Det är ungefär det jag har sysselsatt mig med idag. Har vart en lång dag men mycket har blivit gjort.
Träningen blev inställd förut också, va ju meningen att det skulle vart uteträning men det är ju så kallt och dessutom regnade det igår och sedan frös det på så det är ju rätt halt, heh. Gick iallafall inte att träna på gruset för att det var så halt. Blir träning på torsdag istället.

Just nu kollar jag på Wallander, va igentligen inte meningen men ska bara skriva klart här och sedan ska jag upp och duscha och sedan lägga mig. Är trött och dessutom är det lika bra att lägga sig tidigt så kommer man upp lättare imorn. Även om jag vet att det igentligen inte spelar nån roll eftersom att det alltid är jobbigt att gå upp på morgonen. Dessutom blir det ju inte precis lättare när man vet att man ska till skolan också.

Eftersom att jag har skrivit klart nu så ska jag upp och duscha, kanske slänger in nått mer inlägg ikväll. Får se hur jag gör. Hörs! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: