Köpköpköp


Ska jag redan börja tänka på sånt? Kanske inte, fyller ju trots allt i maj men eftersom att jag inte har nått annat för mig plus att jag redan vet vad jag vill ha och dessutom är det ju bra att ni får veta vad jag vill ha så att ni kan ta eran egen tid som ni behöver och köpa det till mig, eller hur? :)


Chinosen + bältet, dock inte dom på bilden. Somsagt.

Holland T-shirt + shorts, we love! :)

AC Milan T-shirt + shorts (Ronaldinho), we love! :)

Alla Glee säsonger (1,2,3)

Keyboard ♥

Iphone 4, vilket jag vet att jag kommer att få om jag
fortfarande vill ha den när det väl är dax (?)

Gult Iphone 4 skal

Gucci skal till Iphone 4

Money? Ja tack!

En rekrangelformad tavla med nån form av denna bilden,
iallafall nån liknande bild med New York City.

Dåååsåå.. då vet ni vad ni har att köpa iallafall :)

Kommentarer
ebba

jag kan ju alltid åka till danmark och köpa den snygga tavlan inne på Tiger till dig ;)

2011-02-20 15:07:39
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Sara

glee har bara gjort 2 säsonger,

en finns på box och en går just nu på tv x)

2011-02-21 20:26:37
du tror dig

du tror dig som in i helvete. seriöst.. du är 12 år? lägg ner förfan .. och förresten din blogg rubrik? Peace love and party? haha! jadu lilla

2011-02-23 19:44:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: