tvätta, packa, packa, packa, tvätta, packa

Nu är jag vaken och jag har ätit lite och tillochmed hunnit att sätta på en tvättmaskin så nu kan jag ta det lite lungt ett tag så jag ska kolla runt på internet lite, vi får väl se om jag hittar nått roligt ;)
Senare blir det somsagt packning, fast allt behöver inte vara klart idag eftersom att jag åker på onsdag så jag har hela tisdag på mig också, det kan behövas.. eller vad säger ni? ;)
Igentligen så är det ju inte så mycket som ska med, om det hade varit nån annan, men nästan allt jag äger och har packar jag med mig, även om jag innan bestämmer mig för att jag bara ska ha med mig de jag kommer att behöva, fast när det väl är dax så blir det ''åhh, den måste jag ju ha med mig'' och ''tänk om jag får användning för denhär'' osv osv.. ;)
That's life without wife, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: