Sova in my <3

Nu när jag har kollat klart på Wallander så ska jag inte göra något annat än att sova, det förtjänar jag verkligen efter idag. Vilket slit. Men roligt har det vart, och det är ju huvudsaken ;)
Ska lägga mig i min nybäddade vackra säng, den är bäst i hela världen just nu. Puss på den :)
Har mycket att ta tag i imorgon, ska tvätta så att jag har några kläder att packa ner till Danmark eftersom att jag åker dit på Onsdag morgon, tidigt som bara den.. menmen, ska allt bli roligt men stressigt ända tills vi är påväg, har noll koll på allt just nu. Nästan i alla fall, men det är okej ;) Det är ju lov och jag ska ta de lungt hela lovet, inte anstränga mig för mycket ;) Varje sekund jag är ledig är underbar, det går så fort bara.. Ska försöka ta del av lovet.
Somsagt så ska jag lägga mig nu, äntligen. Det har jag sett fram emot hela dagen, nästan i alla fall ;)
Godnatt :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: