Påväg mot Danmark

God Morgon! :)
Nu lämnar jag Sverige och beger mig till Danmark, detta inlägget blir det sista så njut av de så länge de vara ;)
När jag kommer hem igen så har jag kameran bombad med bilder, förhoppningsvis :)
Ni får ha de bra medans jag är borta, för de ska jag ha! :)
Har inte så mycke annat att skriva mer än att jag har lite bråttom men ändå är klar med allting, plus att jag är orolig för att jag har glömt nått viktigt (och då menar jag faktiskt viktigt) vilket jag antagligen har, buhu :(
Nu ska jag ner och snabbkolla så att jag har med mig allt jag verkligen behöver, mobilen är med ända till båten sen sätter jag på flygplansläge för att kunna lyssna på musik, oki? :)
Vi hörs senare, och fortsätt sova gott eftersom att det är de ni gör just nu, klockan halv 7 på en onsdag ;)
Har fått pengar utav mamma också så nu kan jag ju shoppa en massa :) Eller inte en massa.. men en del! ;)

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-02-16 13:15:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: