Frihet

Allt är äntligen färdigstädat, tack och lov ;) Jag har ingenting att plugga (eftersom att jag är så duktig och gjorde klart allt igår ;)) Så nu ska jag kolla in lite sidor på internet så jag vet vad jag har att shoppa :)
Dessutom är det ju lov nu så på onsdag åker jag till Danmark och kommer hem på lördag så det blir antagligen inga uppdateringar på bloggen dom dagarna imellan :( Får se hur vi löser det..

Som ett täcke över hela sverige, eller? Snöar det så mycket som det gör här i alla delar av landet?
Ååh, så trött på detta! :( GE MIG SOMMAR!
Jag längtar efter en Skånesommar och jag längtar efter Turkiet. Men.. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Eller hur är det man säger? ;)




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: