Madame Tussauds Berlin

En utav mina favoriter, Angela Merkel
Min andra favorit!!! Barack Obama<3
Vackraste, blev så lycklig när jag såg honom. Självaste Cristiano Ronaldo i Real Madrid dräkt och allt. Kärlek<3
Relax, i got this.
Mohammed Ali
Gaga och Pepsi :)
Hey there sexyyyyyyy
En dag efter Justin Bieber konserten i O2 World stog han inne på Madame Tussauds och Ebba fick äntligen en närmare syn på honom. Så fina<3
Jahaja, vi gick förbi Madame Tussauds en dag och eftersom att jag och Ebba aldrig varit där inne så bestämde vi oss för att faktiskt få det gjort medans mamma och pappa gick iväg själva en stund. Har aldrig varit i någon sådan innan, och nu råkar jag också veta att även min absoluta number one favorite Mesut Özil kommer just dit i Berlin i Augusti. Ååh längtar så mycket, måste tillbaka och kolla läget då!
Det var jätteroligt och absolut något man vill göra, åtminstånde en gång. Så för er som aldrig varit inne i Madame Tussauds borde besöka det! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: