PRAO veckor

Hej på er! Long time ago :)
Det var ett tagsen jag skrev nu, men jag tänkte berätta att vi har gått ut på PRAO i 2 veckor. Jag spenderar dessa två veckor på Stendahls Åkeri på kontoret tillsammans med min mamma och min mormor, även dom bästa hundarna, Siri och Daisy.
Började förra veckan så jag är nu då inne på min andra, men även sista vecka. Jag måste säga att det går ritkigt bra faktiskt, och är ganska roligt! :) I början vart det så tråkigt så jag höll på att sjunka genom golvet, men tillsammans med hundarna, mormor och mamma så är vi faktiskt ett riktigt bra team! Och jag har fått göra allt som man skulle kunna tänka sig göra på ett sådant kontor. Har faktiskt jobbat riktigt hårt så att säga! ;)
Idag är jag tyvärr hemma, imorses var jag valet i kvalet om jag skulle ta på mig joggingskorna och gå hela vägen upp till kullen eller om jag skulle ta det lugnt hemma istället, men kom senare fram till att gå och lägga mig i sängen igen och stanna hemma. Dumma förkylning, kan den aldrig försvinna?? Har haft feber, hosta och ont i halsen i snart nästan 3 veckor?? Ååh. HOPPAS verkligen jag blir frisk till på Lördag då hela min familj ska åka till Berlin! Ska bli så roligt! :D

Kommentarer
Ebba

<3<3<3

2013-03-26 14:12:33
URL: http://www.ebbalouise.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: