Magic

Goodmorning!
Vaknade halv 6 imorses, inte många timmars sömn men visst är det värt de! Är tyvärr fortfarande inte helt frisk och har i skrivande stund feber. Synd, men lite får man ju räkna med :)
Om 20 minuter ska jag sitta i bilen, och för en gångsskull tycker jag faktiskt att jag har ganska koll på tiden. Tror jag bara ska borsta tänderna och sedan iväääääg. Wiho:)
 
Igår kom bästa Zaed hit en snabbis, vart tvungen att säga hejdå till honom innan jag åker. Kommer såklart sakna honom men jag kommer ju iallafall hem på Tisdag, så det blir inte så länge.
 
Tänkte bara säga att jag kommer ha internet i receptionen på hotellet, får se hur mycket uppdatering det blir men visst ska jag försöka! :) Ha en sån glad påsk!! KRAM!! :) <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: