Can we fix this?

Hejsan, sitter i soffan och försöker plugga hemkunskap men det går inte alls bra. Blir bara sur och börjar greja med annat, längtar till min mamma kommer hem.
 
I fredags vart det riktigt mysigt, jag, min bästa storasyster och fyra andra kompisar va hemma hos mig och firade Justin Bieber's födelsedag. Vi åt god mat och självklart en tårta, sen kollade vi på Never Say Never och nästan lipade hela högen efter att vi insett hur långt han har kommit. Jag är inte riktigt en Belieber men jag gillar har riktigt mycket och tycker att det är starkt att kommit så långt på egen hand, det är fint att se.
På lördagen åkte jag hem till mina kusiner då dom nyss kommit hem från England, vi firade Nicholas som fyllde hela 6 år. Finaste pojkarna<3
Efter kalaset åkte jag ut till Västerlanda och stannade där över natten hos Rebecka. Vi hade mysigt och kollade melodifestivalen tillsammans med Fanny och efter en stund kom även Zaed.
I söndags vart jag mest arg och besviken hela dagen, och även idag är jag arg. Varför måste folk alltid vara så elaka mot varandra hela tiden? Varför är det så viktigt när det finns människor som svälter och inte har någon medicin och barn utan föräldrar. Varför måste man fokusera på att vara elak då? Jag förstår verkligen vilken värld vi lever i och hur det kan vara okej för människor. Jag blir så arg och ledsen. Kan vi inte bara leva i fred? Pretty please.

Kommentarer
Ebba

Du är min bästa lillasyster<3<3

Om alla hade tänkt som dig hade världen varit en bättre plats mitt hjärta. Jag är hur som helst så himla stolt över den du är och det hoppas jag du vet om. Idioter finns det överallt, man får bara välja att lägga sin energi på någonting annat och göra någonting bra av situationen. Jag älskar dig och du är det bästa i mitt liv :) <3

2013-03-04 20:01:30
URL: http://www.ebbalouise.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: