Hamburg, Tyskland

Go, är i Hamburg i Tyskland just nu. Kom fram vid 2 idag. Checkade in på hotellet och lämnade väskorna, fixade oss lite efter en seg bilresa och sedan gick vi ut på stan.
Åt på en jättefin restaurang, hade så ont i magen efter all mat efteråt haha, sjukt.
Gick till Summer Dom efteråt, ett tivoli kind of. Hade gör kul tillsammans med familjen. Åkte karuseller, shoppade, skrattade och drack go drink och skaffade mig en tatuering haha. Klockan närmade sig 10 och då åkte vi till Reeperbahn och gick en sväng. Åkte hem till hotellet igen bara en kort stund efter.
Sitter i lobbyn på hotellet just nu, klockan slår snart midnatt så jag ska strax bege mig upp till rummet till dom andra för att duscha och sedan lägga mig i sängen. Skönt, är hur trött som helst. Godnatt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: