MIN BÄSTIS <3

Hej på er allihopa!!! De är Anna som skriver om ni inte visste de haha, de är ju min blogg!!! Lite knasigt där!!
I alla fall så ville jag bara säga att min syster är BÄST I VÄRLDEN <3333 tycker de är så himla sorgligt att vi inte går i samma skola längre för hon är min BÄSTIS och jag vill krama henne hela tiden! <3333 jag ska välja hennes skola sen så att vi går i samma!!! Okej då vet ni allihopa!! Om ni inte har något roligt för er i kväll så kan ni få komma förbi med en godispåse till mig och min syster. VI GILLAR CHOKLAD :) Hejdå ha de bra och roligt och trevligt i era liv för de ska jag och min bästis ha!! Hejdå!! <333
 
Ps. Jag brukar se ut som en godispåse ibland men de är hemligt hehe.. säg inte de till någon. För då säger jag era hemlisar!! På återseende mina små salamisar <3
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: