Winter

Godmorgon på er! Äntligen Lördag, ellerhur? Bästa dagen på hela veckan är äntligen här, synd bara att den går så fort..
Ebba, mamma och pappa har dratt sig iväg på körskolelektion för Ebba, så passa er för snart ska min syster ut på vägarna och köra ;) Haha nää det ska nog gå bra! :)
Idag blir det helt enkelt att försöka plugga lite, lyssna på Joshua Radin och bara ta det lugnt i myskläder, passar mig perfekt just idag. Och sen till något helt annat, bytte design för några dagarsen, har haft den innan och då vart den helt okej, men nu då? Tar ca 15 minuter för att ens komma in på min blogg, ska försöka fixa det idag men min starka sida är inte precis att fixa design till bloggar osv. Men jag ska jobba på det! Har en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: