Packing

Hallåå!
Jag har en sak att berätta för er.. Ska på konfirmationsläger imorgon, lolz. Jag orkar inteee.
Resväskan är redan full och jag tror faktiskt att jag inte ens packat hälften än. Hur ska jag få plats?
Jag är trött och har miljontals saker jag måste fixa innan jag drar, bra planerat Anna, bra planerat!
Ska sova och hoppas att allt löst sig till jag vaknar. Att väskan är färdigpackad och att allt får plats utan problem.
Påtal om problem så har jag en annan grej som jag skulle vela tala om. (förmodligen har folk slutat läsa långt innan detta) Vilket är att min Boombox förmodligen kommer att komma medans jag är borta, ÅHNEJ. Jag som behöver den med en gång, nu helst<3
Jaja jag orkar inte mer och inte ni heller, med detta säger jag godnatt, och Redfoo med. Han ligger här brevid mig och hälsar så glatt. Hejhej!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: