Let's get started

Hallå kompisar! Allt bra?
Är trött som bara den efter att ha somnat vid 5 i morses och sedan vaknat bara några timmar efter, skulle kolla Teen Choice Awards 2012 med Jennifer inatt men det funkade inte så bra, så vi låg i sängen och kollade CSI Miami avsnitt istället, bästa<3
En sak till då, jag hade nu tänkt att göra en ''lista'' (mest för att slippa städa mitt rum) och jag är liksom inte så bra på sånt, ha lite överseende, tackar!
 
8 sanningar
- Lyssnar på musik nästan varje minut jag är vaken, även i duschen.
- Redfoo är den snyggaste personen i världen.
- Jag brukar inte vara med vänner speciellt ofta, är mest hemma och är med min syster, min allra bästa vän.
- Jag vill flytta till Los Angeles eller Miami så fort som möjligt.
- Humrar är något av det vackraste som finns och något jag verkligen vill ha. Bilarna alltså, heh.
- Älskar att resa och tycker att det är jätteroligt med olika språk, hade helst velat kunna alla utantill.
- Älskar att dansa och gör det varje gång jag ska städa mitt rum. Även om jag inte är så bra hahah. (gör det när ingen ser)
- Musik är det bästa som finns.
 
7 favoritfilmer
- Gone in 60 seconds
- Ice Age 1
- Ice Age 2
- Ice Age 3
- Ice Age 4
- Never Say Never
- The Last Song
 
6 sexigaste killarna
- Redfoo
- Adam Rodriguez
- Sky Blu
- Wiz Khalifa
- David Guetta
- Adam Brody
 
5 bästa serierna
- The O.C.
- CSI Miami
- The Big Bang Theory
- One Three Hill
- Andra Avenyn
 
4 vackraste kvinnorna
- Charlie Pearl
- Angelina Jolie
- Rihanna
- Eva Simons

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: