Stuck on replay

Dagen började med att mamma kom in och väckte mig, jag gick ner och såg att mamma hade gjort varm oboy, lagt fram mackor och varsin lussebulle. Jag tände ljus och tillsammans med mamma och Ebba så åt jag frukost. Riktigt mysig morgon, när det är lucia och allt :)
När jag kom till skolan så bjöds det på mer lussebulle, även pepparkakor och julmust. Tjockt, men det är ju faktiskt bara lucia en gång om året =)
Gjorde biologiprov förut idag, gick ganska bra. Antar att det va de sista provet denna terminen, riktigt skönt måste jag säga. Längtar som tusan till lovet nu, och till julafton! :)
Usch, Lil Wayne kommer till Stockholm 15 mars och biljetterna har redan släppts och jag kan inte lösa de så jag kommer inte kunna se på honom. Ååh...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: