Merry Christmas

Snabbinlägg precis innan jag ska sova. Kan börja med att säga god jul till alla där ute, klockan är ju 01:00 vilket betyder att det faktiskt är julafton :) hoppas ni alla runt om i världen får en jättefin julafton tillsammans med familjen.
Min kväll borta hos vännerna har vart roligt, gör segt med bingolotto däremot trodde aldrig det skulle ta slut. Får berätta mer imorgon om jag hinner med, stressigt som bara den kommer det bli imorgon! Ska upp jättetidigt halv 8 på julafton för att vara jultomte för mina kusiner, men vad gör man inte för dom små<3 sen måste jag få mitt rum städat på nåt sätt och efter de ska jag till farmor och farfar för att fira jul. Ojoj men ser fram emot dagen faktiskt. Speciellt vid frukost när vi i familjen ska öppna julklappar, har försökt att komma på rim för mamma och pappas julklapp men det har inte gått så bra haha. Vi får se om vi kanske skiter i det då. Jaja nu ska jag ta och sova lite, godnatt och igen god jul!<3 xx


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: