Football is my boyfriend

Jag trodde att jag hade lipat färdigt efter igår när jag fick biljetterna till Justin och för att jag skulle få åka till Berlin. Jag trodde fel.
Idag åkte vi upp till mormor för att fira en dag sen julafton tillsammans med mammas sida släkten. Vi gick runt så en och en öppnade åt gången. När det var min tur att så började jag öppna paketet som vart jättefint inslaget. Under presentpappret så va det en låda, jag öppnade lådan och hela min jul var fulländad, hela detta året vart fulländat och till och med hela nästa år. Jag såg Real Madrid tröjan ligga där, jag vände på den och ÖZIL stog det på den, jag började störtlipa medans hela släkten kollade på och skrattade åt mig haha. Världens bästa mormor och morfar har jag. Finaste julklappen, finaste mormor och morfar, och finaste Mesut Özil.<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: