Brand new day

Godmorgon! :) Fin fredag just nu måste jag tycka. Vaknade inte förrän halv 12 idag, brukar aldrig vakna så sent haha! Snacka om att alla behöver sova ut nu efter många veckor i skolan.
Idag då? Ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till frisören, ska bara klippa topparna denna gången och inte färga/slinga. Vill spara mitt hår nu på vintern så kan jag hellre göra något skoj sen på våren, fy vad jag längtar till våren alltså! När jag är klar hos frisören ska jag nästan iväg och träna med en gång, tänkte träffa några vänner idag också, vi får se vad tiden räcker till.
En bild på mig från igår, när jag väl ställde mig och tog kort på mig själv (vilket typ inte hänt sedan 2010) så fick jag äntligen bytt profilbild på facebook också, riktigt behövande.
 

Kommentarer
Tilda L

såfinsåfinsåfin

2012-12-21 15:43:42
Ebba

Finaste tjejen min!!

2012-12-21 20:22:44
URL: http://ebbalouise.spotlife.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: