Disco Pogo, dingelingeling

Förlåt? I guess..
Min kära syster har tjatat på mig ett tag att jag ''måste blogga!'' , har tröttnat lite på de nu så jag får väl ge mig, varsegod ebba, här har du ditt inlägg.

Okej idag då: Just nu skriver jag här, oj vilken nyhet? typ. Nämen ska faktiskt snart börja packa och fixa mig lite, har match om ett tag. Hur tänker jag på de? Jodå, det ska allt bli skoj, vill helst inte stå bara.. ååh.
Fast fotboll in my <3 så jag får la stå ut, heh. När jag blir proffs så ska jag ju ändå vara på topp och göra mål, så det löser sig med tiden.
Hade match i fredags med, haha de gick ju sådär ;) Förlora mot Alingsås.. ett offside mål och halva vårat lag vart sjuka, dessutom hade vi bara en avbytare, vad skulle vi gjort liksom? Menmen, skoj vare iaf!



Kommentarer
Ebba

Tack hjärtat ;)<3

2011-09-12 08:15:08
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Aleex :D

SÖT! :D <3

2011-09-29 22:06:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: