Parfymer top 5

5. Escada Magnetism
Perfekt när man ska ut på kvällen, helt grym

4. ck One Summer
Jag tycker att den luktar nån blandning mellan god killparfym och hårspray, haha låter helt sjukt men den luktar såå gott! Verkligen en sommarparfym

3. Gucci Guilty

2. Daisy

1. Viva La Juicy
Upptäkte den i somras när jag och Elvira vart på ett köpcenter i Skåne och kollade, fick ju syn på den sjukt snygga flskan och vart ju tvungen att lukta på den, skrek typ i hela affären ''WOOAAH ELVIRA KOM OCH LUKTA PÅ DENNA!!'' Vi tog ju nästan slut på hela flaskan så som vi stog och spruta på oss haha.
Helt klart min favorit bland parfymer alltså, luktar så sjukt gott och sen är flaskan grymt snygg också! :)
 

Vad jag vet så finns alla dom fem parfymer på Kicks, för er som funderar på att köpa eller bara lukta på dom haha ;) Men det finns säkert på många fler ställen också. Viva La Juicy tror jag att vi hittade på Åhléns i Skåne t.ex


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: