We're not gonna live forever

Skrev i förra inlägget (ett skrivet-av-mig-själv-inlägg, inte ett kompis-tar-mobil-och-skriver-inlägg) att jag lovade höra av mig här inom en vecka, och som ni säkert märkte så gick det ju lite mindre bra. Får sluta lova saker alltså..
Datorn står numera för sig själv och samlar på sig damm, mobilen däremot är i full gång. Antar att jag får börja använda datorn lite mer så att det blir nått ord här i fortsättningen, bara så ni vet att jag lever liksom.

Imorgon då, 27 november och Första advent, även ''skyltsöndag'' eller julmarknad som det numera heter.
Får väl ta och röra på mig och ta ett varv runt denna stora stad, hhmm..
Eftersom att jag ändå ska upp vid halv 9 för att sedan vara i kyrkan vid 10 på gudstjänst (konf.) så antar jag att jag kommer vara i full gång sen, elleeer..?

Taskig lördag som inte har så mycket att erbjuda, antar att detta skulle vara min vilodag med tanke på igår. Fuck..

Kommentarer
Tilda

sug på kyrkan :(

2011-11-26 23:02:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: