Don't bring flowers after i'm dead

Den längsta skoldagen på hela veckan är nu avklarad, känns väldigt bra faktiskt. Bara onsdag torsdag och fredag kvar, åhh.
Vet inte ens vad jag ska göra i helgen. Det va nån match, eller så skulle jag till trollhättan för att fixa fotbollsskor, eller till ikea för att köpa tavla och sånt så att mitt rum äntligen blir klart, vet faktiskt inte hur jag ska göra. Nya fotbollsskor behöver jag, asså typ verkligen behöver. Hade iofs vart skoj att kolla på fotbollsmatch men den kan jag faktiskt dissa framför ikea.. Får se vad som blir och inte blir av.

Har blivit kär i akon på nytt också, han är så fantastisk så de finns inte♥
Plus att Chrille i bb är king, precis som jag och Rodney. Peace!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: