Liseberg 1/6

Klockan passerade just 13:37, men det gör ju inte precis fredagen roligare. Riktigt seg fredag faktiskt.. Saknar träningen som brukade vara på fredagar, då fick man ju iallafall nått att göra. Jaja det är väl bra med en ledig dag eftersom att det är match både lördag och söndag.
Slutade 10 över 11 idag, stek med sånna dagar. Blev klar med engelskan igår med, senare än vad jag hade hoppats på men klar blev den ju iallafall.

Nästa vecka har jag nog ingen tid över, har saker nästan varje dag. Roliga saker iofs :)
På måndagen måste jag packa, borde nog börja packa redan nu i helgen eftersom att jag inte har några dagar över som jag kan packa på.
Iaf, ska packa för att jag ska till backamo med skolan på tisdag, 7-19, feting kul ska de bli faktiskt :)
På onsdag ska jag till självaste Liseberg med klassen, ska steka runt med Isak Calle och Olivia är det sagt, kommer bli feting kul det med ska ni veta =)
På torsdag drar jag till äntligen till skåne igen (även det en sak jag behöver packa till). Det ska bli riktigt soft! Har allt längtat :) Skåne in my ♥



lätt att jag ska dra in i gasten, haha så jäkla fett.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: