Svart

Håller på att fixa mig eftersom att jag ska på kalas om 20 minuter till mina kusiner, ska vägen om överby för att ställa in storleken på min klocka eftersom att den är förstor just nu. Men det blir nog bra :)

Lite om igår:
Jennifer och nikolina kom hit vid 5, fick en ros utav dom åså satt vi och snackade lite, sen vid 6 kom olivia och felicia, vi drog till godislagret och köpte dricka och sen till skolans plan för att kolla lite på killarnas match, kollade inte så länge eftersom att vi skulle hem för att äta. Efter maten öppnade jag mina presenter, fick två nagellack och ett läppglans utav jennifer, samma utav olivia. Utav felicia fick jag ögonskuggor och örhängen som passar till mitt halsband som jag köpte häromdan :) Av niko fick jag en blå piercing till naveln. Tack för allt tjejoor :)
Resten av kvällen va vi mest ute på studsmattan, va riktigt kul. Det får vi allt göra om nån dag :) Älskar er allihopa ♥
Bilder kommer idag kväll eller imorgon, får se vad jag hinner. Hejhej!


Bild från i Torsdags.


Kommentarer
Felicia

älskar dig anna <3<3

Anonym

designen är tagen av en annan!!

2011-05-21 18:54:46
Aleex :D

Kriminellt söt ! <3

2011-05-21 21:38:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: