Alla mina låtar

Matchen slutade tillslut 4-4 efter en blöt, lite sämre första halvlek och en lite torrare, bra andra halvlek. Hade vart mycket rättvist om vi vann med 4-1, but that's life, vi får väl ta nästa match så vi kommer upp i ledning igen, andra plats i serien just nu. För mycket information.

Har ändrat lite uppfattning om backamo nu faktiskt, känns lite småjobbigt att åka dit. Tror att det är matchen som jag inte kan vara med på som gör det, så himla segt. Får väl se fram emot Liseberg 1 Juni istället.

Är sådär härligt trött just nu, ska allt se till att jag sover bra inatt, den som väcker mig blir det synd om jaha. Haha ne skoja bara, gör faktiskt inget om ni skickar ett sms eller två.

Godnatt


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: