The Cave

Ciao signore e signori!
Har dagen vart bra för er än så länge? Klockan är ju iofs 7 redan, det har gått jättefort för mig idag!
Tog sovmorgon kan man väl säga, 10 i 1 gick jag upp om jag minns rätt. Duschade och tog på mig och sen drog jag in till stan med mamma, fick med mig massa saker till Ebba eftersom att hon fyller år imorgon =)

Jaja, har inte speciellt mycket planerat för kvällen idag. Tyvärr. Jag hittar aldrig på nått längre, får se till att umgås med folk lite mer än vad jag brukar kanske. Gillar igentligen att vara för mig själv men det blir tråkigt när det inte händer nått ^^ Jag har ju iallafall eskilscupen, danacup, skåne och ryrsjön planerat i sommar så jag ska ju inte sitta hemma hela tiden ;)
Haha, hör av er om ni har lika tråkigt som jag :')
Arrivederci


Kommentarer
ebba

du kan hänga med mig hela sommaren! kul va? :)<3

2011-06-26 22:53:40
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: