Summer '11

Nu när skolan har dragit igång och det blivit bruna höstkläder i modetidningarna istället för shorts och linne liksom, då känns det verkligen som höst. Visst det är fortfarande augusti men det håller ju bara i några dagar till haha..
Saknar sommarlovet så sjukt mycket när jag tänker tillbaka på't. Liksom, visst jag har vart rätt busy hela lovet eftersom att jag vart både i skåne två veckor och sen danmark med laget direkt efter det, sen hem och packa om och sen drog man till EskilsCupen i skåne. Men shit va vi fick till det brudar! Fan va skoj det har varit!
Träffat sjukt snälla och roliga pers under dessa resor också. Har ju kommit närmare alla i fotbollslaget med dessutom.
Tack till familjen, vännerna och alla ni andra jag träffat för ett sjukt roligt lov! Hade verkligen inte gått utan er.
Får väl bara hoppas att jag fortsätter hålla kontakten med vissa och att vi träffas igen, dom säger ju att ingenting är ju omöjligt.

Börjar redan nu tagga för nästa lov, i januari/februari får vi försöka få till en snabb tur till danmark med, eller hur ebba och amanda? ;) Då ska vi har riktigt jäkla kul! Älskar er tjejor♥




Turkiet, Juni 2011




Kommentarer
Ebba

Ja men självklart får vi se till att det blir Danmark! Älskar dig <3

2011-08-24 21:21:12
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: