Känna sig fri

Jaa jag erkänner mitt misstag men jag kan inte lova att jag inte gör om det.
Måste erkänna att de har vart så steek att inte blogga, har faktiskt inte rört datorn mycke alls den senaste veckan, nån gång bara? Fett va :')

Dedär med att jag hade nått viktigt att berätta ni vet, de är inte så viktigt längre så vi struntar i de :)
Tänkte bara berätta att jag har vart med amanda den senaste tiden, och fan va kul vi har haft! De blire mer av :)
Tro det eller ej men vi har faktiskt gått den traditionella ''brorundan'' som det nu heter i edet, liksom vi har rört på oss! De trodde ni inte va ;)

Nämen ska jag ta och berätta lite om dagen? Typ va :')
Drog upp ur sängen vid 10, och tror ni jag va trött efter en lååång kväll hos klanghen igår. Drog hem vid halv 2 tror jag?
Aa iaf, tog på mig kläder och fixade mig och sånna saker sen drog jag till göteborg och gick runt där lite, och vilken tur att jag shoppade lite så att ni får några bilder! ;)





Rosa sporttopp är en utav dom snyggaste grejer i hela världen.

Fick min älskade tjocktröja från monki, hehe kär♥♥♥



Ni som säger att kärlek inte kan köpas för pengar.. FU!
Så gryymt snygga!

blev nån grej som ''suddar'' på ljusa skor också, liksom om dom blivit smutsiga eller så.
Får ta och prova på mina vita converse senare :')


Kommentarer
ebba

du är allt bra snygg hörru! fast de vet du ju redan :)<3

2011-08-20 23:44:53
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Tilda

älskar den där tjocktröjan du har t dom rosa linnen. & så är du ju sååå jeffla fin! :)

2011-09-23 19:46:23
URL: http://ttiildaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: