Gästblogg


Okej, eftersom Anna inte har bloggat (som hon lovade att hon skulle göra) så får jag helt enkelt ta tag i det och göra de åt henne förstår ni! Bilden är tagen förra veckan, jag är fotografen så jo men visst vet jag det. Nä men, nu ska vi vara seriösa. Anna har numera skaffat sig ett liv och har haft mycket att göra nu det senaste. Hopp nu när jag ändå sitter här och skriver kan jag ju berätta lite om annispannis. Nä, orkar inte det förresten. Men ni får ha de så bra och Anna har lovat att blogga så fort hon har tid! Så länge kan ni ju kika in på min blogg så kanske jag kan berätta lite skvaller om min kära lillasyster där i stället. Nu ska jag laga mat till mig och Anna, puss! www.ebbalouise.blogg.se

Kommentarer
Elin

söt bild <3

2011-08-19 13:03:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: