With or without you

Skulle igentligen skrivit ett inlägg imorses efter frukost, men jag ville inte starta datorn för då visste jag att jag skulle fastna där. Har ju trotsallt haft en del att göra idag.
Började att sortera och plocka undan grejer i rummet, sen när mamma kom hem så tog vi ut mitt skrivbord, sängen osv. Vi hann ju självklart att måla idag också. Alla väggar en gång med grundfärg. Ska ta och måla klart imorn, förhoppningsvis. Är ju träning och sånt imorn, får hoppas att vi hinner.
Kan inte bestämma mig om jag ska ha NYC tema eller LV tema. NYC är ''finare'' på nått sätt, men Las Vegas är tuffare. Iofs så är det kanske lättare att hitta grejer till NY temat. Fast jag har ju faktiskt hittat ett par lampor jag vill ha om jag ska ha LV tema. Synd att det inte går att ha båda, passar liksom inte ihop. Åhh så himla jobbigt, kommer inte kunna bestämma mig.


eller..


Kommentarer
Olivia Abrahamsson

LV tycker jag :)

2011-04-03 12:19:15
URL: http://oliviiiaabrahamsson.blogg.se/
sara

- new york city tycker jag helt klart! :D

2011-04-04 16:31:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: