Like this

Sitter äntligen i mitt älskade Stockholm tillsammans med mamma pappa och ebba, det är nån svensk långfilm på tvn just nu, mamma ville nämnligen se på den och jag kan väl inte göra mycke annat än att kolla med henne och resten av familjen.
Resan hit gick väl hyfsat bra. Som en vanlig resa till Stockholm ungefär.
Jag och mamma åkte själva eftersom att pappa och ebba redan va här, ebba praoar i två veckor.

Pappa och Ebba mötte upp oss vid centralen, sen åkte mamma och pappa hem och lämnade alla väskor i lägenheten medans jag och ebba drog till Slussen, götgatan.
Köpte en byxdress på Gina Tricot för 149'- riktigt snygg att ha till sommarn :) Va inne i fler affärer men dom flesta stängde runt 6-7 så jag hann inte så mycket mer. Ska ju ut imorgon också, det blir nog nice :)
See you later, alligator. For a while, crocodile :)

Byxdressen från Gina, snygg va? :)

Kommentarer
Tilda

mycket snygg 8DD

2011-04-08 22:37:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: