Just The Way You Are

Sitter här med min älskade Nicholas som är sötast i hela världen.
Vi ska dra ut och köra lite fotboll nu faktiskt, ha de gött :)













Nicholas; Åhh nej! Jag tappade min groda där under! (pekar under skrivbordet)
Jag; Amen jag kan ta fram den (håller på att ta fram den)
Nicholas; Är grodan långt in eller?
Jag; För de första så nej den är inte så långt inne och för de andra så är det en sköldpadda
Nicholas; Men jag visste redan att de va en sköldpadda.

Har ju målat om mitt rum också, hade rött innan nu har jag vitt.
Nicholas; Vart är det röda du hade innan? Är det där bakom eller? (pekar på väggen)
Jag; aa det är de
Nicholas; wow..

Fönstret är öppet atm.
N; Åhh jag får luft, varför har ni öppnat här? (grejar med fönstret)
Jag; Vene
N; För att ni ska få luft eller?

Haha jag älskar dig mest i hela världen ♥

Kommentarer
Tilda

Haha, såå söt ju :D

2011-04-14 22:09:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: