Zucchinipasta med persiljepesto och mandelströssel

Denna veckan har vi för första gången vågat prova oss på Linas Matkasse, och än så länge så har det faktiskt funkat riktigt bra! Igår gjorde pappa Bouillabaissegratäng med lax och vitlöksost vilket blev väldigt väldigt gott. Idag vart det då min tur att laga maten och jag gjorde Zucchinipasta med persiljepesto och mandelströssel, en god vegetarisk rätt vilket passar mig rätt bra eftersom att jag inte äter griskött. Blev faktiskt ganska gott och inte helt svårt att göra alltså, så förutom att jag har varit lite förkyld så har det faktiskt varit en riktigt fin tisdag:)

Kommentarer
Ebba

Det är tisdag stumpan :) :*

2013-03-26 20:36:47
URL: http://www.ebbalouise.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: