Sisters Birthday

Det är redan eftermiddag och jag har inte gjort någonting alls. Jag älskar att ha sommarlov men det är trist med detta vädret och att mina vänner har fullt upp med egna grejer haha.
Ändå lyckades jag för första gången på hela sommarlovet komma ut med kompisar igår en snabbis innan träningen, äntligen komma ut lite.
 
Idag fyller världens bästa storasyster år! 17 hela år! Vart tar tiden vägen..
Vi gick in och väckte henne vid 7 imorses för att ge presenter och gratta henne innan hon skulle iväg till jobbet.
 Imorgon ska släkten komma hit och fira henne, och eftersom att alla andra i famlijen jobbar nu för tiden så är det jag som får börja med maten (duktig haa) ;)
Själv har jag också skaffat mig ett jobb, eller faktiskt 2 jobb men inte en ända dag har jag jobbat. Ska måla hos mormor och även hos min morbror. Behöver ju faktiskt pengarna nu kan man säga så jag får nog sätta igång väldigt snart, innan hela sommaren är förbi!
 
Hoppas ni har en bra dag, och speciellt du Ebba på din födelsedag. Grattis igen! Älskar dig<3<3
I love you my sweetie and i will always do.<3

Kommentarer
Ebba

Hahahah åååh<3<3<3 Älskar dig mest av allt i hela världen, du betyder allt för mig<3

2013-06-27 20:38:19
URL: http://www.ebbalouise.forme.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: