Stockholm i mitt hjärta

Det är måndagkväll och jag har gått och blivit sjuk. Vart hemma hela dagen idag, mått illa och haft sjukt ont i huvudet. Hoppas det blir bättre tills imorgon, inte världens bästa att vara sjuk precis..
Medans jag ändå varit hemma och legat i soffan med täcke hela dagen har jag hunnit med att sova (för det mesta), kollat på tv en del och även kollat på bilder från Stockholm. Längtar så otroligt mycket till höstlovet då jag bokat in en resa tillsammans med familjen. Äntligen! Vart där senast i våras i Maj och det känns som en evighetsen, fin fina Stockholm<3

Kommentarer
Ebba

1: Ååååh tack tack TACK för att du ÄNTLIGEN insett hur bra Stockholm är. Blir så stolt över dig!!!!!!! Snart åker vi igen<3<3

2: Snälla snälla byt design, de tar typ ett halvår att ens komma in på bloggen, och lika lång tid för att kunna kommentera :(

3: Om du nu nödvändigtvis måste behålla designen, så måste du också blogga oftare. Jag vill inte sitta och vänta i flera år på att sidan ska laddas, och sedan mötas av ett inlägg jag redan läst.

4: Älskar dig mest av allt i hela världen och jag kommer alltid finnas här för dig, hoppas du vet det!!!

Puss och kram från din Pepsi <3

Svar: 1. Jag vet, det är nu när jag inte har vart där på länge och jag älskar Stockholm mest på vintern<3
2. Ellerhuuur! Ska kolla på det idag, är sämst på designer och sånt men jag ska fixa det, lovar!!

3. Ska byta design OCH blogga oftare, bara för dig =)

4. Älskar dig med och jag kommer alltid finnas här för dig med puss<3<3
Anna Axén

2012-10-03 21:33:31
URL: http://ebbalouise.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: